היום אני רוצה לעסוק בנושא שאין כמעש מנהל שמעסיק עובדים שלא נתקל בו – איך להפוך כמעט כישלון להצלחה .

אנחנו בתור המנהלים עושים הכל כדי שהמקום יצליח אבל מה קורה במצב שבו אחד מאנשי הצוות שלנו מפשל לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך או אפילו מעמיד אותנו במצב מאד לא נעים מול משהו אחר .

ברור לנו שהאחריות גם על הכשלונות וגם על ההצלחות הם עלינו ,אז מה אנחנו עושים במצב כזה? אז הטיפ שלי – לא לתת לאינסטינקטים שלכם להוביל את הסיטואציה. מה זה אומר?

אני אתן דוגמא מחוויה שהייתה לי אבל אפשר להשליך אותה על כל מנהל צוות.
לא מזמן אחד הצוותים שלי איחר לפעילות ומבחינתי זה דבר מאד מאד חמור במיוחד שמי שהזמין את הפעילות התקשר אלי ומאד כעס.
האנסטינקט הראשון להתקשר לצוות וממש לכעוס עליהם ולהגיד להם כמה הם לא בסדר .
באותו רגע עצרתי ולא נתתי לאנסטינקט שלי להוביל והחלטתי לעשות משהו אחר ,

התקשרתי למי שהוביל את הצוות ביררתי למה הם מאחרים הבנתי שהיה פקק כמובן יש הסקת מסקנות מה צריך לעשות איך להודיע לא התעסקתי באותו רגע בשאלה הזו . מה שעשיתי אמרתי לצוות תקשיבו אתם מגיעים באיחור בלקוח מאד מאד כועס מה שאתם צריכים לעשות זה לתת את הכי הרבה שאתם יכולים , ידעתי שהם הולכים לעמוד במצב מאד לא נעים מול הלקוח הרגעתי אותם , פרגנתי להם אמרתי להם קחו נשימה עמוקה תעשו הכי טוב שאתם יכולים ,אני סומכת עליכם . בעצם מה שעשיתי שלחתי אותם עם הרגשת מוטיבציה שהם הולכים לעשות את הכי טוב שהם יכולים .ובאמת זה עבד הם הגיעו הלקוח באמת היה עצבני הם הרגיעו אותו הפעילות הייתה מצויינת הוא היה מבסוט עד הגג ואחר כך התקשר ושלח המלצה מאד מאד חמה. זה נכון שהסטואציה היתה יכולה לגרום לכישלון לא נעים מה שעשיתי באותה סיטואציה הפכתי את הכשלון להצלחה.

וזה הטיפ שלי – אל תתנו לרגש להוביל. האנסטינקט שלנו זה באותו רגע לכעוס , במקום זה תבינו תרגיעו תפרגנו ותחשבו מה יעזור להציל את הסטואציה תהיו פואקטיבים ותפעלו מהשכל ולא מהרגש.

חזרה לעמוד חומרי הדרכה ומידע.